Just separated with my SL, wanna seek a new one



  • As I have a decent outlook and an obvious upper size, so I would like to seek for a new SL who is as best as possible! Hahaha!!

    Please leave me the detail and I will see.
    I'm comparatively interested in:

    1. aged 25-30
    2. well-educated
    3. handsome
    4. not so tall (


  • Hi, I m 32, 180cm, medium sized, single and looking for a fun relationship, would u be interested? you can add me on msn for a chat first, fatboyslim@live.hk



  • more details...U grad, decent looking, live alone on HK island, work as a fund manager..



  • Gonna add u, something wrong with my msn now



  • oh..too bad, nevermind...we can chat in here first



  • i guess we are on the same page, i just broke up with my gf, so I come here to seek for new frds...



  • You are at home? No plan for present-day?



  • Yeah..i m home, went out very early today for morning drive, no plan for the rest of the day yet, what about u?



  • Feel sorry to hear such a bad news from you! I have been single since June.



  • I had breakfast with my family at a hotel today morning, and just returned to home for a while



  • me was since late may, we been living together for long time...so u dont have a bf b4, only a SL?



  • hi


    i am 32 male


    177cm


    145lbs


    IT job





    do u like to chat further in msn?



  • wow, ur breakfast is kinda late, it should be a bunch for this time... I traveled to 1 hr to Fanling for a doll noodles...haha



  • I had a SL after I broke up



  • hey, i somehow live up to the standard except that i live with my mom lol.


    we can still chat here even we are not SLs or whatever.



  • so u looking for a bf now or sl?



  • Hi +my





    I'm 32, 180cm tall, 74kg smart guy,


    please add my msn to chat further error_hippy@hotmail.com


    (please send me a email if u can't get respond from my msn, thanks)



  • K replied at 2011-08-07 2:38 pm


    ---------------------------------------------------------------


    wow, ur breakfast is kinda late, it should be a bunch for this time... I traveled to 1 hr to Fanling for a doll noodles...haha


    ===============================================================


    No, I finished my breakfast at 10:30am, and my family went shopping after that



  • K replied at 2011-08-07 2:40 pm


    ---------------------------------------------------------------


    so u looking for a bf now or sl?


    ===============================================================


    Let it be as we never know what would happen in te future.



  • xyrena replied at 2011-08-07 2:39 pm


    ---------------------------------------------------------------


    hey, i somehow live up to the standard except that i live with my mom lol.


    we can still chat here even we are not SLs or whatever.


    ===============================================================


    Surely I will add u on my list today later! Anyway, could u please introduce urself briefly before I add you?



  • Vic replied at 2011-08-07 2:40 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Hi +my





    I'm 32, 180cm tall, 74kg smart guy,


    please add my msn to chat further error_hippy@hotmail.com


    (please send me a email if u can't get respond from my msn, thanks)


    ===============================================================


    No problem. I will add u later



  • +my replied at 2011-08-07 2:47 pm


    ---------------------------------------------------------------


    xyrena replied at 2011-08-07 2:39 pm


    ---------------------------------------------------------------


    hey, i somehow live up to the standard except that i live with my mom lol.


    we can still chat here even we are not SLs or whatever.


    ===============================================================


    Surely I will add u on my list today later! Anyway, could u please introduce urself briefly before I add you?


    ===============================================================


    why dun we do it like this, if u dun mind?





    i talk about myself a bit and so do you. Coz u only mention that you are a decent girl, but the word "decent" is subjective, isn't it? haha.





    anyway,i'm a guy. Turning to 26 soon. Pursuing a master degree now. U can judge whether i'm goodlooking coz i have my pic posted here. 183cm. Medium built (but without 6-packs, haha). Single but living with my mom.





    Hope to hear u back soon!



  • +my replied at 2011-08-07 2:45 pm


    ---------------------------------------------------------------


    K replied at 2011-08-07 2:40 pm


    ---------------------------------------------------------------


    so u looking for a bf now or sl?


    ===============================================================


    Let it be as we never know what would happen in te future.


    ===============================================================


    Nice...let fate decide, i m still not yet ready to start up a serious relationship, and no one ever know who will turn out to be the one



  • No one left?? gone with the wind??



  • Sorry that I won't disclose any personal background here! I will let u know the detail after added you!



  • +my replied at 2011-08-07 3:15 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Sorry that I won't disclose any personal background here! I will let u know the detail after added you!


    ===============================================================


    sounds like i'm have a spy mission from a secret service...lol


    anyway, hope to see you in msn soon



  • +my replied at 2011-08-07 3:15 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Sorry that I won't disclose any personal background here! I will let u know the detail after added you!


    ===============================================================


    sounds like i'm have a spy mission from a secret service...lol


    anyway, hope to see you in msn soon



  • xyrena replied at 2011-08-07 3:21 pm


    ---------------------------------------------------------------


    +my replied at 2011-08-07 3:15 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Sorry that I won't disclose any personal background here! I will let u know the detail after added you!


    ===============================================================


    sounds like i'm have a spy mission from a secret service...lol


    anyway, hope to see you in msn soon


    ===============================================================


    It seems most gals don't like to disclose their background so detail here, isn't it?



  • of coz, for the sake of self-protection! I understand it.


    but the words you used are reminiscent of the lines in spy movies, haha!





    anyway, it's ok if we can chat here. I won't ask u any bgd info!



  • really hope u can be the one i been looking for...remember to add my msn fatboyslim@live.hk hehe



  • K replied at 2011-08-07 3:31 pm


    ---------------------------------------------------------------


    really hope u can be the one i been looking for...remember to add my msn fatboyslim@live.hk hehe


    ===============================================================


    Sure! Perhaps will add today later!



  • so, u are home now, +my?



  • I go lunch now, talk to you later la...enjoy ur day~



  • xyrena replied at 2011-08-07 3:35 pm


    ---------------------------------------------------------------


    so, u are home now, +my?


    ===============================================================


    Yes, just bathed



  • what happened to your msn? can't add ppl?



  • +my 2:49pm aug 07, 2011


    ---------------------------------------------------------------


    Hi +my





    I'm 32, 180cm tall, 74kg smart guy,


    please add my msn to chat further error_hippy@hotmail.com


    (please send me a email if u can't get respond from my msn, thanks)


    ===============================================================


    No problem. I will add u later


    ===============================================================


    Still don't receive your msn add-ing request


    mind to send me a email?







  • hi +my. so u r younger than 30 rite?



  • certainly



  • I'm just interested in elder ladies though, gl to u anyway =)



  • Good Luck to you, too



  • hmm... nice to meet you all



  • San Miguel?





    Send me a girl?



  • lemme leave my msn here.





    xyrena@live.hk





    seeya



  • Added you three



  • +my replied at 2011-08-07 8:43 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Added you three


    ===============================================================


    what about me ar?



  • Added



  • Cant see u online gei?





  • K replied at 2011-08-07 8:51 pm


    ---------------------------------------------------------------


    Cant see u online gei?


    ===============================================================


    Me too



  • i'm online