香港女仔走寶,是否應該檢討一下.

• 版主應該係果d自閉既電車男

成世人識唔夠10個女人

上網溝女又個個罵叉�

所以開條thread

希望以後溝女容易d姐

大家唔使理佢啦~

• 版主個主題,根本係話港女唔好, 要港女檢討. 點解版主個同事搵唔到, 就叫人去檢討, 佢個同事自己唔檢討一下.

我個boss, 來自大陸, 搵幾十萬一個月, 佢係那種又醜樣又核突的男人, 在佢公司工作的女仔都唔鐘意佢, 佢用幾萬蚊買一個"印尼妹"做老婆, 唔通搵幾十萬都搵唔到老婆, 香港女仔要檢討咩, 佢肯定有女仔啃唔落的地方.

• 版主個主題,根本係話港女唔好, 要港女檢討. 點解版主個同事搵唔到, 就叫人去檢討, 佢個同事自己唔檢討一下.

==================

版主明顯on9

大家認住依隻英啦:江小漁

• 其實自零三經濟復穌以來,港人收入大增,月入十多萬的男女成街都係,唔够十萬就話事業有成,都供唔起層千呎半山海景樓呀,吾好吹牛話自已鑽石黃老五。

人品好又孝順有乜用,追唔到香港女人就話身材樣貌比不上國內靚女,冇品味的死鹹濕佬先至以貌取人,現在美容科技先進,欣宜都可以變索女,的身材好似CoCo都係出來做鶏。香港女人都係讀番書才女,老套的中國知書識禮已經落伍,講禮貌只講 Lady First, 你唔尊重香港女人都吾只,女人俾機會你才玩脾氣,小小大小姐脾氣都受唔住點做男人。香港的淑女當然高貴,四千都請個女傭做家務,點會同你入厨房,女人都搵到錢養家,為乜要受男人的氣。

港男返大陸當然悲哀,除了身材樣貌和溫柔體貼外,的大陸女胞點比得上香港靚女,大陸妹文化水平又低,乜外國名牌都唔識,莎莎就當名牌,唔識英文,又搵唔到錢養家。港男如果再唔發奮,香港靚女肯定放棄港男,到時的港男只好返大陸娶老婆,個老婆粵語都講唔正俾人知道係大陸妹都唔知幾失禮。

• I have almost HKD $40000000, earning 900k/month, but I have a wife from SZ, she is much much better than HK gals.

• 你的同事就是你

• 點解咁?

其實男人返去選擇會多...但問題係溝通呢?

其實相方要一齊生活真係好講情趣..

如果冇左情趣...大家生活耐左就會好苦悶...

到時就會覺得下半世咁樣過真係單身仲好

我覺得香港人同港女大家話題會比較夾..雖則港女皮氣臭..

唔同階層人就選擇返相對的...咁樣大家先會生活得開心!

係咪講得太高深?我自己都唔明...HAHAHHAHA

• 大家唔好咁啦, 各有各問題, 香港人又好, 大陸人又好, 講到尾係緣份唧!

我都係好女仔黎, 起碼大家講過既惡習我都冇...不過一樣係搵唔到好男人...!

版主不如你介紹你個朋友我識, 可能我就係佢個緣份~ haa~

• poor man,

如果你無錢, 唔知你太太係咪仲廿好呢.

• 我都想做個有老公照顧有老公鍚gei嬌妻~相夫教子囉我可以咩???

以前對住男朋友,見佢做野辛苦~~~

夜晚入去佢房嗲下佢比d熱水佢飲,比人一把刮落黎,叫我唔到阻佢做野,

我仲有咩可以講???

我拍過5次拖~有2個男朋友都打過我....有一個仲衰30歲人仲問唯媽囉錢使~

我唔strong都唔得啦~到時結左婚真係唔知會點~

等佢養?佢一時話唔養咁點呀??去死咩????

如果我自己又係搵得幾千,生左個bb出黎,老公又對我衰,都係死.....

我自問外表唔係樣衰~~~又唔係冇禮貌書就唔係讀得好多,得f7,但點都唔係冇常識gei人~!!!~都識煮一般住家飯~咁又點呀????

好多女仔都係因為咁先變左你地男人所謂gei"港女",我諗我都就黎啦

• it is just typical problem,

and we should not blame 港女. however, both men and women have not adopted to the newly changed environment and balance of power. It probably will take more than 10, 15 years before both gender can get used to the new balance.

in many overseas countries, while both ladies and men are of similar social status and make roughly same amount of money. yet ladies would not expect life would be a breeze after marriage, would not expect men can provide everything ...etc. i.e. ladies expect real life -> real life is tough life. there aren't so many fairy tales.

a man should not be seen as useless if he cannot provide everything.

I have to say HK ladies mostly are indeed very nice and good hearted. On the other hand, they are idiots, cos of their 小姐脾氣. that's the worst part. men accepts your 小姐脾氣 doesnt mean they love you. and pls do not test your lover's heart by showing of 小姐脾氣. afterall, if you love the man, why you would get him to suffer the tantrum time and time again.

$$ wise, financial stability ... we are not kids. we all understand what $ means. no one shall blame HK ladies, china ladies, or even japanese ladies. indeed, Jap looks at $$ much bigger than HK and China ladies. Would anyone criticize them?