~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ she.com 既男人有一個大問題 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

• ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ she.com 既男人有一個大問題 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

1) 女仕出post要高價才援交, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講出幾錢, 原來他們高價既意思只係區區 $1,000 - $1,500 ..... 食餐飯都無左 

2) 女仕出post想去遊車河, 要靚車, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講乜野車, 原來他們既靚車只係老弱傷錢既車 ..... 真係要填海 

3) 女仕出post搵有錢男友, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講自己幾錢身家, 原來他們既意思係三幾百萬 ...... 唉, 街邊賣報紙亞伯都有啦 

• 10,000% agree

• 你咁大感觸...唔通你就係嗰種女士?

• 真係大問題

• ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 出 post 既女人只有一個問題 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

想要錢要威就靠自己啦

• Apple, totally agreed

• 哈哈~好有趣~

1. 女仕出post要高價才援交, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講出幾錢, 原來他們高價既意思只係區區 $1,000 - $1,500 ..... 食餐飯都無左

我未試過係到問,係現實我試過直接問你覺得自己值幾錢

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2) 女仕出post想去遊車河, 要靚車, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講乜野車, 原來他們既靚車只係老弱傷錢既車 ..... 真係要填海

我冇留過contact,因為我得架BMX,唔敢留

3) 女仕出post搵有錢男友, 全部男人只係搏命留 contact, 永遠唔講自己幾錢身家, 原來他們既意思係三幾百萬 ...... 唉, 街邊賣報紙亞伯都有啦

我都冇留過contact,我仲衰過亞伯,得三幾蚊係身咋~~咁樣我梗架唔敢留

• Apple,

1/ I will pay you HK$5,000 for a fxxk. Interested leave me MSN.

2/ I own no nice sportscars but I have 3 company cars and 2 chaffeurs.

3/ More than HK$10 million cash in my bank account not counting other assets.

Now 3 questions for you:

1/ Are you good at blow job and do you swallow?

2/ If I send my company car to pick you up and it's not a Ferrari nor Lamborghini, will you take a bus to meet me instead?

3/ If you want money, fxxk with me and you get paid each time. Don't even fantasize getting 1/2 of my assets marrying me. I am not that stupid. If you want to marry some dumb rich men, good luck and find someone else. Will you tell me your true intention before we meet?