真係有d想問下我男朋友, 究竟係唔想結, 還是唔想同我結....
    一齊咗咁多年, 最青春的時間都俾曬佢, 佢仲好似唔拖唔水咁....
    有時真係想放棄, 但始終我都係愛佢......只係唔知佢係咪一樣愛我....

有無sister一樣咁情況, pls share~

• 有時理性少少諗....如果我係愛佢應該要尊重佢, 佢唔想都迫唔來

如果我係愛佢應該接受佢跟本想一世單身, 結婚對佢來說係一種束縛...

但自己個心就一直都酸溜溜....覺得佢唔夠愛我....

難道要我一世無名無份咁跟住佢嗎??

佢成日話, 婚姻只係一張紙....但其實我想信絕大部份人都唔係睇婚姻睇成咁, 最少對我來說係一個promise...即係兩個人一生一世, 努力維修感情, 照顧大家到終老...

婚姻的定議唔係應該咁架咩.....??

• 愛唔夠. He doesn't love you enough, even if he marry you, it's going to be a sad marriage. Dump him, get a new one. If no guy come, just be single la.

• 愛唔夠

thanks! 我朋友都有咁講...可能真係我愛佢多d...

我21就同咗佢一齊....現在都快27....呢幾年我過的每一日都有佢....好難想像/接受到搵過另一個....

不過, 當然最壞打算係單身....d人成日話, 一個女仔有經濟能力, 單身都唔怕...但會好lonely...

• 驚養你唔起比你白鴿眼

• (i am a girl)

my bf want to marry but i don't

• i am also 27. not in a hurry to get marry lor.......

• 我29都唔急,因為己經一齊住好幾年..反而我BF想結多D,

我覺得會係身邊朋友影響多D,見D朋友同事個個結,令自已都心急起黎LOR

• 無啦啦俾人分左一半身家,邊個想...

• 無啦啦點會俾人分左一半身家?? 而家係結婚唔係離婚wo,

你結之前簽定張agreement咪得lo

• 男人唔係唔肯結婚,只係唔想同你結婚啫

• Well, men wish they never grew up, mei gai lai!!! Still on milk!

Women grew up too fast. They are babysitting the men.

• 如果每個男人都唔想結婚......

咁為乜要有婚姻註冊處?

• a replied @ 2007-08-30 9:14 pm

男人唔係唔肯結婚,只係唔想同你結婚��

- 同意a既講法 - ~__~

• 我bf 由識我果時話想同我買樓結婚,,

到而家拖下拖下拖左5年喇,(其間我地分過手),到而家一齊番都2,3 年,,佢就係咁得個提字,,舊年話今年,今年又話出年,,係去睇過d 乜結婚展,婚妙展,,咪又係得個睇字,一路睇佢一路話覺得好煩,我聽到真係心都up,,我從來無迫過佢結,我亦從來無提過要結,拖左咁耐,到今次我真係好心淡,,如果有心我唔信一個男人會咁囉,,佢又唔係無錢,,,而家攪到我唔想結,,我覺得已經無意思喇..

我差唔多30歲喇,,我承認係我蠢,我懶,呢幾年無花心機再去搵過個,,黎到呢個地步,我真係好傷心,好痛心,,,打緊呢篇野的時候我係喊住來打,,,

• 中女:飛左佢

• vickong正狗公

• to : Sharon

you should talk to him & share your feeling.

• 其實係咪一定要結婚?? 一齊過得開心味得lo

• true!!! my bf ( finace) acts like a kid 24/7 and i have to tell him wut should do and shouldn't...lucky me, he've learnt alot and seems we are going to the same directions...

• (i am a girl)

my bf want to marry but i don't

<--- me too, and I'm 26, some friends of mine also planning to get marry, and one of them even have a kid already. But I think I'm not going to have a baby, so it doesn't matter when to get marry, I think before 30 is OK for me, and there is alot of things to prepare, if you want to get marry with your bf, you should know the financial situation of him. If your bf has the money but doesn't want to get marry with you, I think there maybe some problem...

• 一齊過得開心味得lo

• 唔夠愛你,你唔係佢理想結婚對像....

• poor

• 如果我一早知佢係唔會結,我會另有打算/心理準備,,但佢而家係俾左希望我而一次又一次咁令我失望囉..

• me too...i with my bf near 10 years...every year ... he said 2 years later...but this secentance only mean we will not marry within 2 years...hv not said we will marry after 2 years...make me so disappointed...I hv spend all the times on him la....>.< now..really want to give up...

• 我都恨結婚

• I really want to marry...but only with the one I love...However, my bf ask me...whether I want to marry or want to marry with him....so disappointed that he still dun understand me!

• 算吧

• 其實我同bf 而家算係半同居,,久唔久去過夜,,我又成日去執屋煮飯,,,我覺得自己好蠢,,好on 居...同埋我真係無迫婚,要迫至結我覺得無意思,,呢d係要雙方都願意至會開心,

而家咩都係佢講,,如果佢一句話呢幾年都唔結/呢世都唔結,咁我真係會諗清楚囉,但佢而家久唔久會彈一句,好似,,去睇下囉/我d 朋友咁樣咁樣攪呀,,,之後又無行動,咁我可以點?

• 問清楚,唔好拖...