你會唔會同一個唔係你最中意既人一齊(會結婚o個隻), 定係情願無拖拍無人要?

• 生活圈子細,朋友都有拍拖, 無咩人岩..

• 冇拖拍唔=冇人要喎!

如果係唔鍾意o既, 就唔會一齊啦, 有d 鍾意o既都仲可以接受! 唔係最鍾意咁即係鍾意, 有d 鍾意定係唔鍾意呀?

• Don't settle for less

• blues,

你講得好對..但係, 我好驚係咁揀,到頭來想揀都無,而且很久都沒有人追求,我就黎27歲了,唔知仲要等幾耐;我覺得自己好衰,因為他對我很好,又很照顧我,是個好男朋友,但就是我不太喜歡他的外表(他有點胖和肚腩,我不太鐘意..),我知道不應該為這個原因...我很怕在街上跟他一起撞見朋友,因為我介意別人笑...

• Apart from his appearance, what else do you feel uncomfortable with him?

At my age (similar as yours), appearance is not on the top list in finding a guy.

• I had a friend also same as you, she has someone chasing after her but she doesn't like his apperance. But I tell her if you are looking for a husband then all it matters is he love u and can take care of u, we all get old and what then?

If you insist on a handsome guy, so when you get old, will he go and find someone younger and more beautiful?

Anyway my friend took my advice and married him, now she is happy and have a daughter.

• hm..apart from his appearance, other things seems alright, I know I shouldn't be too picky on one's appearance..as I'm not pretty as well, it's just that he is totally different from what I expected.. what do you think?

• I believe in "good things go to the one who wait".

Good luck :D

• 真係鍾意一個人係完全唔會介意佢既外表佢係點既... 你既小小鍾意即係條件性既鍾意

如果真係咁介意既話, 叫佢keep fit

• ai.....

• ok replied:

如果係唔鍾意o既, 就唔會一齊啦, 有d 鍾意o既都仲可以接受! 唔係最鍾意咁即係鍾意, 有d 鍾意定係唔鍾意呀?

joey replied:

真係鍾意一個人係完全唔會介意佢既外表佢係點既... 你既小小鍾意即係條件性既鍾意

<~小小鍾意即係條件性既鍾意,真係鍾意一個人係完全唔會介意佢既外表,如果係唔鍾意o既, 就唔會一齊啦,有d 鍾意o既都仲可以接受!

咁其實唔關係唔係最鐘意,我覺得呢d情況係好感未到鍾意.

不過男女感情嘅階段,我都唔識用咩形容詞去描述得貼切.

小小鍾意,唔係真係鐘意,唔夠鐘意,以為鐘意,每句形容詞都有"鐘意"0係度,

其實係未鐘意呢?

• 每個人都有缺點既,如果你賺佢肥,咁你都有你自己既缺點,睇下你可唔可以包容囉!

我又唔覺得一個人一定要有另一伴,

有唔係一定代表好

無又唔係一定代表唔好,

睇下你個人追求既野係咩野囉

不過我覺得如果你因為佢肥,已考慮同唔同佢一齊,你應該問下你自己,係咪真係鐘意佢,如果第日有個人又係對你好好,但係佢唔肥,好fit,咁你會唔會動搖?

• hi all, I have the same problem as well. I think I just like his qualifications, but I don't like his appearance (he is not ugly, normal guy look). And we are still in the stage of chasing. But at my age, I think I need to settle down to get married. And I think he is a good husband...

• 我以前同你有少許相似

開頭我男朋友追我

我有少少唔想接受,因為外表問題

但佢真的對我好好, 好鍚我

咁我試吓同佢一齊

到後來我發覺自己都愛上他

便不介意他的外表了

至今一起已6年, 半年後結婚

:)

希望你唔好咁膚淺, 單單為外表而拒絕一個機會, 但當然, 除咗外表之外, 你都忍受唔到佢其他野eg性格, 生活方式之類

便不要勉強了

始終要對住一世的人是你自己呀

• 容許我加一把口、我今年30幾歳、太太其実係一個様子非常平凡一個人、我地結婚10年了、係呢十年来、有好多其他機会、全部都係20-30歳女仔。個様比太太好好多添。但毎次想来想去、都覚得太太有種比人好地方、吾会花好多$去化�蛚R衫、好識慳家之類。人同人相処、要慢慢去睇、有人外表好、人品差。外表差、人品好、更有D外表吾好、人又差。當然係外表又好、人又好、又経済好最好。始終對人係一世、都係慢慢揀好。

• 你依家幾靚都好,人係會老的,歲月吹人,點靚都冇用la

性格,對你好,呢D先長久嘛,

當然都要自己接受到先得,唔好害人害己

• nope