男友29,儲蓄1萬也沒有,因正努力想開始自己的生意,還借了銀行十多萬........我細他幾年,有15萬saving,但他不肯用我的錢,還願意繼續花錢請我去旅行....我們已經幾年了,他說過想跟我結婚...但說可能不是這幾年的事,近年亦少了談結婚...因他說暫時真的未做到..不過相信有一天會可以給我幸福....大家覺得怎樣?我們的感情是真的很好的......

• 既然感情好, 又何妨等?

默默支持......

• 我都0甘同自己講...不過眼見身邊一個一個結婚...同佢...以佢既$,婚紗都租唔到.....有時會好似無咩未來甘........好似佢為自己的未來努力,自己就只有等.......不過,如果一起共患難的感覺也是真的很幸福的...只是女人大了...就會多想了未來......

• 佢幾好丫..

• 做人要現實一點﹐感覺幸福和真正的幸福﹐絕不相同。找過另外一個吧!

• 其實結唔結婚,係咪真係咁重要呢?

• 到妳男友有錢的時候﹐再來結婚不遲﹐但是生仔的時候﹐妳就是高零產婦。

• 男人唔結婚系無問題的。女人才會想結婚有個名份。但是生仔會和女人的年齡有關系。

• 好一個不為將來打算的男人.

• so he said perhaps when we can marry,we will have children immediately(try to)

• 我同我男友拍左拖8年, 係, 我都想結婚, 不過佢連自己都未攪得掂, 莫講話結婚. 我又唔駛佢養我, 不過我只係覺得我對我地既將來好似無乜信心. 我而家都唔知可以點....

• 儲蓄1萬也沒有,因正努力想開始自己的生意,還借了銀行十多萬

男友對你可能不錯. 但儲蓄一萬也沒有, 竟問銀行借十多萬做生意? 萬一, 生意上有乜問題怎麼算? 沒有充足的經驗, 又沒有充足儲備, 做生意的真不是談何容易.

男友思想有待成熟了. 幸福不是這樣的.

• 或者可以調轉諗:

我男朋友32歲本身有錢,做生意,但舊年生意好差,清曬袋。我又覺得冇錢都唔緊要,因為佢對我好好,一個人對妳好,幾多錢都換唔到

• 版主

我同你差不多

我男友都係欠銀行十萬, 每個月佢份糧剛剛夠洗, 但銀行冇積蓄

我自己養得掂自己, 所以唔介意同佢一齊捱

我地拍左4年拖, 佢對我從未孤寒過, 好既野永遠留返比我, 亦都答應過我還哂錢之後就會結婚

我都期待緊....我相信自己冇選擇錯

• i dont think 但儲蓄一萬也沒有, 竟問銀行借十多萬做生意? is related to maturity,for me,he is a very mature guy,comparing to many same age guys,he is very mature.so staying with him always give me a sense of security.

and he really loves me very much,even no money,also use most of his money to spend on me,gives me what i want and i remember,even just on a meal,i love the steak he is eating,he likes it too,he will also leaves the last one for me.just a little thing,i can also know he will try to give what he has for me...

he is that brave to lend that much money is because he wants to earn more money as fast as possible.....

once,when we talk about future,he said he is very useless.....and cant give me a good future....and he cries............and promise he will work hard

at that moment,i think.....he is really a good guy.......